Gossip girl

var så HIMLA bra. Blev glad men ändå ledsen, vem är den där dumma bruden som C har med sig? Och tydligen kommer det in ett nytt psykfall i serien, orka liksom.

Är förövrigt sjukt trött, tror jag håller på att bli sjuk. Igårkväll hade vi pub på jobbet, jag drack 1½ glas vin och blev helt knallröd i ansiktet. Det är så sjukt trist att jag reagerar så ibland, folk måste ha trott att jag var skitfull. Vet inte om det är en speciell sorts druva som gör det eller om det blir så när jag är trött/stressad.

Dags o jobb, det spöregnar ute så idag tar jag bilen.

Tjing

Kommentarer
Postat av: fia

Jag vet hur det är! Jag blir knallröd ibland när jag dricker rödvin. Eller så blossar eksemen upp. Aptrist, för rödvin är ju så gott!

2010-09-26 @ 12:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback