Friday night.

Sitter framför TVn själv med ett glas rödvin, ostbågar och vindruvor. Jag har det ganska bra med andra ord, den enda som saknar är min S. Fast jag är lite i sorg, för jag är inne på mitt sista rödvinsglas från bag in boxen.

Är så fruktansvärt trött just nu, har gått o lagt mig runt 21-21.30 varje kväll i typ två veckors tid. Är det på grund av min rygg kanske? Den mår inte speciellt bra av att först sitta i 7 timmar/dag under arbetsveckorna för att sen spela match på helgen. Innebandy är ju stans värsta sport för ryggen (om man ska tro min kiropraktor)

Imorgon ska jag damma och städa i lägenheten, hela familjen dyker in på mat/fika på söndag så det gäller att allting skiner då. Ska försöka kånka ut alla flyttkartonger till garaget också.




Grabben som missar sin flickväns födelsedag....... I coola 3d-glasögon.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback