Finally friday

Gud så skönt med helg!

Igår var jag hemma och degade hela kvällen, vilket vad vansinnigt skönt. Har kommit hem runt halv tio varje kväll och nu behövde jag verkligen få vara hemma en stund =)
Såg ikapp lite serier, Lite Sällskap, Halv 8 hos mig och Kungarna av Tylösand. Älskart!

Idag jobbar jag två timmar, sedan ska jag iväg på ansiktsbehandling. I eftermiddag ska jag göra en kunskapsuppdatering så då åker jag hem och gör den. Sköööööönt. Måste hinna städa upp här hemma också, för ihelgen finns ingen tid över. Ska följa med Klara på ridningen, titta på när ÖSK krossar Karlstad i seriepremiären och sen åker jag till Josefin fin fin. Skoj.

Det här med Sverigedemokraterna i riksdagen tänker jag inte kommentera. Mer än att jag skäms över att moderna Sverige kan rösta såhär på 2000-talet. Samtidigt så lever vi i en demokrati och alla ska ha rätt att rösta som man vill. Men jag är glad att Moderaterna vann, det är för många som går in i väggen och för många som tycker att det lönar sig att inte arbeta. Sen ska självklart de som inte kan jobba få stöd ändå, vilket jag tror att de får. Plus att jag hade flytt landet om den där Mona Sahlin blir stadsminister.

Dags att åka till jobbet, hejs!


Älskling, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Segersten

"Kungarna av tylösand" är ett sjukt program, men jag har ju såklart fastnat i träsket. Nu måste jag bara se det :)

Postat av: Fia

Kungarna av Tylösand är ett sjukt program där människor förstör sina liv och förödmjukar sig själva offentligt... I DISlike!

2010-10-06 @ 11:22:03
URL: http://smileandwave.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack Emma :)

Postat av: Annica

100 år sedan du skrev något här ;)

Postat av: Annica

sv: Ne jag tror inte att någon skulle våga det, men man vet ju aldrig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback