hehe..

Tog visst några dagar innan det kom ett inlägg igen, kanske inte var så taggad ändå..
Anywho, laddade över alla bilder från mobilen och här kommer en liten bildkavalkad över vad som har lyckats fastna på min lins:




Årets första grill med tre "experter"



En dag gick jag på promenad med Madde och Jossan =)



Taggad inför mitt Mando Diao, ja jag kallar dom mina för dom är det!



Maria Sandberg skulle bli Maria Rudin, Frida fixade min avancerade frisyr,
jag kände mig orolig över mittbenan!


En kväll åkte jag till Stockholm och såg på Coldplay, Madde kommer nog
komma ihåg den dagen som när hon upptäckte White Lies... (?)



På Ullared med två snygga shoppinggalna brudar, vägen ner var nog
det bästa på hela resan.


Ladies Night var i stan, såg på det med mina söta kollegor. Fast först åt
vi på Hellas.



Färgade håret och ville se hur långt det var............



Maskerad på Karlberg med Camilla.



Påväg till svampskogen med lilla Elsabelsa



En och en annan timme spenderades på innebandyplan..



Och så köpte jag ju en dvärgkulfisk.. Fast den dog, RIP. Faktum är att jag
nog får RIPa hela akvariumet, det ligger nämligen på soptippen nu.


Min älskade beng kom hem från Afghanlandet, här är det medaljceremoni


Det blev jul, -"strike a pose", sa jag till Klara. Som tyckte att denna
var passande.


Bettan, Martina, Natta, Emelie och Johanna förgyllde en kväll genom att
frossa i mat på Byblos med mig.


Cherry fick kattungar i januari.. Minigrisar jag saknar er!!

Och nu fick jag akut kramp i ladda-upp-muskeln. Så det här fick räcka för idag..

Tjing!




Kommentarer
Postat av: Annica

Lägg upp bilder från ert nya place :D

Postat av: Segersten

Oj så lycklig jag är att du börjat blogga igen.... Och så roligt med en massa bilder dessutom..Gillar speciellt bilden på dig och ditt låååånga hår när du färgade det.. Sötnos! :)

2010-08-26 @ 22:20:01
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Madde

Delvis rätt :) Hade lyssnat på dem lite innan efter ett tips av Lollo. Men var på Coldplay som jag blev hooked :)

2010-08-29 @ 10:58:19
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback