Jag borde köpa en lott..

Igår när vi var på G-viken så glömde jag mitt nöt att ta av mig mina favorit-örhängen, mina svarta Thomas Sabo.. Finns nog inga örhängen jag använder så mycket och jag har haft dom überlänge utan att ha tröttnat på dom.
Hur som helst, jag tappade ena, förmodligen i vildforsen.. Går till badvakten för att be han kolla reningsverket och vad gör sötnöten? Jo, ger mig ett cyklop.................. Ska jag snorkla på ett ställe där det knappt går att stå för att det är så strömt? Där man inte ens ser sina fötter?? Ska jag leta där? Idiota sacramento jag ska giva dig på moppo!

Hur som helst, jag grät lite igår och idag för att jag var tvungen att punga ut med massa enkronor för att köpa nya, om dom ens finns kvar. Hade tänkt att köpa på lunchen, men fick något infall och ringde till badvärden på G-viken.. Han säger att han ska bottensuga forsen imorn och att han ska ringa mig efter.. Tänkte att det ändå var kört men bestämde mig ändå för att vänta lite med att köpa nytt.. SÅ RINGER HAN PÅ EFTERMIDDAGEN FÖR ATT HAN HAR HITTAT MITT ÖRHÄNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur glad är jag inte? Och hur mycket tur kan man ha på en skala?

En annan sak jag är grymt glad över är att Arsenal gjorde mål nyss.. NOOOOOT, jag kunde inte bry mig mindre, ändå sitter jag här och tittar. Mm, jag börjar tröttna på att bo ensam.
Nä, det jag är glad över är att det är ynka 9 dagar kvar tills min Seb kommer hem. Ser tillbaka på den dagen han åkte och jag visste att han skulle vara borta 10 veckor i ett land där det är krig. Där hans kollegor fått åka ut i strid bara några dagar tidigare. Där alla trodde att våldet skulle trappas upp i samband med valet i augusti.. Hur många kvällar har jag inte gråtit mig till sömns? Och varit orolig för att det ska ha hänt honom något? Att svara på samtal från dolt nummer är som en jävla tortyr tills jag hör att det är hans röst i andra änden, tänk om det skulle vara någon präst, eller hans chef. "Sebastian har varit med om en olycka" Fyfan, vilken mardröm.

Men nu är hans snart hemma, 9 dagar är inte mycket men det kommer att bli lååååånga dagar. De 10 längsta veckorna i mitt liv är snart över.

PS: jag köpte skor idag!! Woho!

Kommentarer
Postat av: jos

hahah.. sjukt tur jue!! Christoffer fick också läsa ditt inlägg, han skratta ganska mkt ;)

2009-09-30 @ 06:46:42
Postat av: jos

hahah.. sjukt tur! =)

2009-09-30 @ 07:22:00
Postat av: jos

ammmee.. det blir ju fel när man kommenterar här..

2009-09-30 @ 07:23:01
Postat av: Annica

haha fy fan vilken tur med örhänget! Men det kanske inte ens var ditt? Kanske någon annan som tappat sitt där :D Neeejdå klart det var ditt..



http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se/

2009-09-30 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback