En vecka senare =)

Det tog lite tid för mig att kläcka ur mig ett inlägg till. Sitter åter igen och tittar på Roast på Berns.. Skitbra, Magnus Betnér, finns det någon gnälligare människa?

Vad på Gustavsvik idag med delar ur laget, sjukt kul.. Jag, Sarah och Anna åkte tillsammans i den dära toalett-rutschekanan.. FAST MAN INTE FICK!! Tur att inte Lottey var där och grep oss =) Äckligast var alla par som gick runt och sexade sig i alla pooler. Lilla Sören tyckte hon blev sexuellt ofredad av dem och ville gå hem efter en kvart, stackars lilla stumpis.

Innan var jag på Marieberg med Lisa, hittade ett par skor som jag var för seg för att köpa.. Längesen vi var iväg och handlade tillsammans, skärpning på det!!

Seppobäng jag vill åka till Thailand och jag har inte fått någon födelsedagspresent än..............

Over and out.


En liten Sören i en stor skog!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ja, tur att ni slapp mig. O tur att jag slapp gripa 3 stycken :)

2009-09-30 @ 23:24:14
Postat av: Sören

Vad glad ja blir att du la upp en bild som visar mina snyggaste sida, TAAAAAAAAACK EMMASAN!!

2009-10-06 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback