På beställning...

...från Jossan så kommer här ett inlägg.

Har inte skrivit något för jag har inget att skriva om känns det som. Den här bloggen börjar bli en börda..;)

Sista kvalmatchen gick bra, vi vann med 5-0 och alltså är vi i ettan nästa säsong, riktigt roligt!  Har väl tänkt att jag ska fortsätta i ÖSK nästa år också, så nu väntar jag bara på att sommarträningen börjar. Och under tiden så degar jag ihop i soffan. Robban kommer att ha lite att jobba med om man säger så..:P

Var ju på Mando Diao också, lika bra som vanligt.

Och så kommer vi ju till det jobbiga (som jag antar har genererat alla sidvisningar de senaste dagarna!?) jag släppte iväg Sebastian till Affe igår. Tänker inte berätta så mycket mer, är det något någon undrar över så har jag en telefon.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback