Fotokurs och Ullared

Var på fotokurs igår, Sebastian anmälde mig till en sådan för två veckor sen och igår gjorde jag alltså min andra gång.
Riktigt roligt är det, men det är många inställningar man ska kunna dona med!!
Nästa gång tänkte jag försöka få med mig några bilden som min lärare ska kritisera, jag funderar på att ta den här:


Den har varit uppe på min blogg förut, men jag gillar verkligen den här bilden!
Måste hitta en bild som är mindre bra också, så får vi se vad jag kunde ha gjort bättre!!

I helgas pratade jag och Lisa om vi skulle åka till Ullared och shoppa lite på onsdag. Men jag fick inte låna pappas bil så hela idén sprack... Lisa: Vi får ta det någon annan gång, okej?

Och nu ska jag göra iordning mig för att gå iväg och jobba.. Eller jag tar bussen, det snöar!

hejs

Kommentarer
Postat av: lajsa

hehe aa det blir bra :)

Postat av: Anonym

Vem f*n åker till ullared frivilligt?

2009-03-03 @ 16:41:00
Postat av: Emma

Vem f*n är en tönt och vågar bara skriva anonymt?

2009-03-03 @ 17:14:19
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag?

2009-03-04 @ 12:13:04
Postat av: Emma

mm det är uppenbart, precis som att det är uppenbart att jag åker frivilligt till Ullared. Eller?

2009-03-05 @ 09:36:26
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart, men det är fortfarande jävligt knepigt!

2009-03-07 @ 16:00:18
Postat av: Emma

Det finns säkert många fler saker här i världen som du inte förstår..

2009-03-08 @ 22:44:51
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Soss

Då måste ni passa på att hälsa på mig samtidigt, vi bor ju bara typ 3 mil ifrån ullared ;) Ses i helgen, hoppas verkligen att du fortf är sugen på att lira i div 1 nuu :)

2009-03-16 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback