Svintidigt...

IDag har jag gått upp tidigare än vanligt, ska iväg och lämna Maris bil hos Mari innan jobbet..
Har inte skrivit så mkt, beror nog på att det inte har hänt något..

Spelade match i lördags, mot Rönnby, det var seriefinal.. Dessvärre var deras målvakt sjukt bra, och vi satte inte våra chanser.. Spelmässigt var vi nog ganska jämna, iaf till en början.. Sedan tjurade vi ihop totalt och allt låste sig. Det gör inte så mkt att vi inte vann, sköter vi oss nu resterande matcher så får vi kvala oavsett. Men det hade varit roligt att komma etta!!!

Sen fick jag ett sms i söndags också.. JON skulle åka förbi Örebro påvägen hem till Umeå. Så efter många om och men så sågs vi. Trevligt trevligt. Får alltid flashbacks från Hemavan när jag pratar med honom, och det var en av de roligaste resorna jag gjort..

Dags att sätta igång! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback