Jobb idag...

Första dagen på jobbet idag sen dan före julafton.. Känns konstigt att man har bråttom på morgonen
samtidigt som det är jäkla skönt att komma igång igen. Nu är det bara innebandyträningarna som saknar, men dom sätter igång på torsdag =) Ikväll är det match, mot KFUM. Jag är inte med, var sjuk i helgen så tränarna ville spara oss krassliga till matcherna i helgen.. Och det är väl kanske lika bra det, känns fortfarande lite weird att möta KFUM, det är ju mitt gamla lag!!

NU måste jag fixa mig, hejs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, gillar den bilden jag med.. Hehe ja jag vet.. Sjukt lika är dom..

Postat av: Kjellman

haha, det är det ju inte. gamla förening, men inte gamla lag. du spelade väl inte med 16åringar med en myttomantränare? ;)

2009-01-07 @ 21:28:10
Postat av: Soss

Haha, var det väl inte. gamla förening, men inte gamla lag. Du spelade väl inte med 16åringar md myttomantränare? ;)

2009-01-07 @ 21:29:26
URL: http://sofiastalnacke.blogg.se/
Postat av: Emma

Soss/Chrille: Nää sluta vara så knussliga! Ni förstår vad jag menar...

Sen att ni skriver exakt samma sak är bara läskigt och toffligt, skärpning..;) (fast jag tror att det är Soss som har skrivit och det blev fel första gången!?)

2009-01-07 @ 21:55:03
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Soss

haha, ja det är jag som skrivit båda gångerna ;)

2009-01-08 @ 21:01:30
URL: http://sofiastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback