Måndag morgon..

och just nu är jag så trött så jag nästan svimmar.. Kunde inte ens gå rakt när jag gick från sängen till duschen..

Det mesta känns tungt för tillfället.. Gjorde min livs sämsta match mot Västerås i lördags, så inte ens innebandyn funkar..
Dessutom så skjutsade jag Seb till tåget som går till Stockholm igår också. Hans förra chef ringde för två veckor sedan och erbjöd honom en plats i Afghanistan. Så nu ska han dit i maj men utbildningarna i Skövde/Stockholm börjar redan idag klockan 08.00.
Jag saknar Jossan något så fruktansvärt, vi har inte setts sen typ nyår.

Nu ska jag göra iordning mig, har ingen aning om vad jag ska ta på mig. Bryr mig inte heller...


Kommentarer
Postat av: Madde

Imorgon är en annan dag ;)



Jo det är klart att du kan låna boken :) Vill du låna båda samtidigt eller en i taget?

Postat av: Emma

Men gumman då!

SÄger som Madde, imorgon är en annan dag.



Puss på dig

2009-02-23 @ 19:59:54
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback