Man hade ju visst blivit utmanad också.....

Jag har blivit utmanad av Madde


Utmaningen:
1. Gå in i mappen mina bilder.
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.





Självklart blir det en sån här bild.. Varför? För att det så är jag jobbar väldigt ofta på foton!!
Aja, bilden är iallafall tagen i somras hemma hos Lisa. Jag, Lisa, Madde, Sofia och Linn hade en mysig kväll med plocka-iordning-själv-sallad och gör-dina-egna-drinkar. Detta är dock taget innan drinkarna.. Tro det eller ej...







Kommentarer
Postat av: Emma

Emma, vad het du är!

Postat av: Linn

Emma I love you. Top model next!!!

Hoppas att du inte slår dig i pulkabacken...

2009-02-16 @ 20:08:50
Postat av: Emma

Åh, så det är alltså så jag ska se ut för att få er kärlek och ert beröm!? Det är taget..;)

2009-02-17 @ 10:57:34
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: jos

haha... den va riktigt söt faktiskt

2009-02-18 @ 19:00:08
Postat av: Fia

Det var en trevlig kväll!

2009-02-19 @ 17:22:43
URL: http://sofulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback