Imorgon är en annan dag...

Japp, Emma och Madde det håller jag med om, tack!!

På vägen hem från jobbet igår så träffade jag Johanna, min gamla klasskompis som jag inte har sett sen studenten typ.. Det var skoj, tydligen bor hon precis vid mig och jobbar precis vid mig.. Men det tog ett par månader innan vi stötte på varandra, konstigt!! Hon ska gifta sig här snart, spännande för henne!

Så var jag på fotokurs igår också, det var kul!! Sebastian har en monsterkamera med en miljard tillbehör som bara kommer att ligga här hemma och skräpa när han är i Affe. Så då tyckte han(läs: jag tyckte) att det var lika bra att jag fick användning för kameran så han anmälde mig till kursen. Snällt!  Igår fick vi iallafall lära oss om ISO och sånt därnt.. Ska sitta och öva lite här hemma någon dag, måste läsa igenom min manual också. Sebastian hade "tappat bort" manualen så pappa fick ladda hem den från internet och sedan skriva ut den, 180 sidor var den på =)

Nu ska jag dra, måste hitta något ätbart till frukost... (hehe har en aftereight-chokladkaka i kylen)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Madde

:)



Jag och Johanna ska fika på fredag kl.13.30 på Waynes (vet inte hur det stavas), om du inte jobbar kan du ju följa med :)



Fick andra boken idag, så jag ska läsa lite ikväll :) Säger till när jag är klar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback