Nytt!

Häromdan fick jag mitt vikariat förlängt, tjoho säger jag. Så fort jag skrivit på avtalet så är min framtid säkrad fram till augusti. Skönt! Och igår var jag först och klippte av mig håret, så nu har jag en bob. Efter det så åkte jag hem till Mari och så ixade hon naglarna på mig, så nu är dom blåa! Skitsnyggt (tack Gossip Girl för tipset..;) )

Ihelgen blir det min första match med ÖSK, ska bli kul. Hoppas bara att man är uttagen.. :)

STORT GRATTIS TILL LILLA LAILAJ (höhö) SOM FYLLER ÅR IDAG! DU ÄR BÄST!


Dags att föna håret och sminka mig, börjar jobba om en halvtimma!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha lailaj.. Gamla goda tider.

Postat av: Chefen

Grattis till förlängt vik. Vi är glada över att få ha dig kvar!

2008-10-10 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback