Trött!

Uschanimej vad trött jag är.. Beror nog på att klockan är 06.57 och att jag gick och la mig alldeles för sent igårkväll!

Ihelgen blir det drag.. Julbord ikväll med laget, match på lördag och på kvällen blir det mys och pepparkaksbak hemma hos Lisa med alla syskonen.. Vi blir ett stort gäng! På söndag blir det en sväng till Marieberg och handla en massa saker, en pläd bland annat =) Måste hinna julpynta också och storhandla. Vi har inte en matvara hemma. Till och med spaghettin är slut!!

Aja, tråkigt inlägg. Men måste dra nu, sitter fortfarande i morgonrocken!
Hejs

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja dom är grymt lika.. Mina pluttar :D Puss

Postat av: Emma

Åh, TACK! Absolut, det tycker jag..Puss

2008-12-01 @ 18:42:15
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Världens kanske bästa innebady spelare

Vem kan säga så om sig själv, om inte världens bästa Martina! :) Jag var grymt avundsjuk på er som fick träffas å ha roligt på Kfum festen :( Jag tom lipa när bettan höll upp min klubba för webcamen ( ok jag hade druckit ngra glas vin) :P Anyhooo, jag längtar hem till lite rutiner å innebandyträning! å till dig cp-emma :) Puss till världens kanske näst bästa innebandyspelare. ps fina blommor :)

2008-12-03 @ 05:42:47
Postat av: inte världens bästa minne!

skulle ju säga, tack med för dem fina hälsningarna. värmde mitt kalla södrasverige-hjärta ;)

2008-12-03 @ 05:44:45
URL: http://seawindlegacy.blogg.se/
Postat av: Soss

ska jag åka till sthlm? säg att du skämtar med mig? haha:)

2008-12-05 @ 14:45:10
URL: http://sofiastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback