AFV

haha är det bara jag som tycket att AFV är väldigt roligt? Alla som slår sig, alla söta barn som gör knäppa saker och så vidare. Aaa, ett bra sätt att varva ner efter jobbet iaf..:)

KFUM-fest ihelgen, vår sista! Shit vad jag saknar det laget, kanske inte att förlora men vår sammanhållning och att få träffa några av sina bästa vänner flera gånger i veckan.
Jag gillar ÖSK också såklart, finns bra tjejer där med plus att vi är några stycken som har gått från KFUM til ÖSK. Så snart kommer jag säkert att trivas lika bra i ÖSK som jag gjorde i KFUM.

Sebbo är inne på sin andra veckan hemma. Skönt att ha någon att komma hem till. Allt blir så mkt roligare när man är två. Plus att jag slipper diska, det är mitt värsta :)

Nu är det Las Vegas på tvn, vi hörs!
hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Soss

Troligt att du kommer trivas lika bra i ÖSK efter dom lagfesterna vi haft? :D mohah. Ses på Lördag! :D

Postat av: Madde

Haha.. Platsfolié :P Jo då lär vi få kontakt :D

Jopp de var just du Emma som jag drömde om ;)

2008-11-20 @ 21:46:59
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback