Tallin

Efter en helg i Tallin med tillhörande båtresa så är det ett trött gäng som sitter i bussen hem.
Jag vet att SEbastian ska ha bluetooth på den här datorn, men jag hittar den inte. Annars hade jag kunnat lägga upp lite bilder!

Tallin var en vääääldigt ful stad. Och dom som jobbade på resturanger och i affärer var inte det minsta serviceminded. Bla fick vi utskällning av en tjej som blev sur när vi trodde att det var bordsservering. På ett annat ställe blev en tjej sur för att jag trodde att det inte var bordsservering när det i själva verket var det. Man hade med andra ord inte en chans att göra rätt.
Hittade en kjol iallafall som var fin. Sanna var den som shoppade mest, två klänningar och matchande tights till..:)
Sen blev det ju lite alkohol också, men jag är så dum för jag tänker alltid att jag ska köpa på mig en massa. Men när jag väl står det bland alla hyllor med billig sprit så vill jag inte ha något! Iallafall så blev det en vodka och 2 flaskor mousserande vin. Får väl se om jag nånsin kommer att dricka upp skiten. Tänkte köpa nån kartong med Smirnoff Ice också, men dom kostade typ 16 spänn styck o hemma kostar dom 20. Och om man väger in allt kånkande jag hade fått stå ut med så kändes det inte värt att handla det i Tallin.

På bussen luktar det svett och en tant sitter o äter fågelfrö bakom mig. BLÄ!

Nu ska jag kika runt bland alla bloggar! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Marcus

wä wä wä ;)

Postat av: Emma

Tyst med dig Marcus.

2008-05-13 @ 13:12:37
URL: http://emmajae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback