Onsdag

Har haft så tråkigt i eftermiddag och efter att ha spanat på alla hemsidor och bloggar som jag gör minst en gång per dag så gick jag in på bloggtoppen för att se om jag kunde hitta ngt nytt där. Men fyfan vad trött jag blir, för när jag går in och kikar på de 5 mest populära bloggarna så läser jag;

1. Kenza
2. Blondinbella
3. Tjuvlyssnat
4. Stina-Lee
5. Engla´s Showroom

Jag orkar inte med dessa modebloggar. Visst tjejerna ser bra ut (med undantag från blondinbella som ser mest skum ut) och de har bra smak vad gäller kläder men hur kan folk orka läsa om detta? Jag förstår det iallafall inte.

Jag får hålla mig till mina gamla bloggar som jag läser. (Sundmark, bröderna Schulman, Klara, Tjuvlyssnat, Tjuvtittat, Madde, Krula, Emma, Anna Hibbs, Markus, Sebastian, Oskar, Ryan) Hehe och när jag radar upp dom på detta viset så är det kanske lika bra att jag inte läser flera. Det blir så jäkla uppenbart att innebandyn måste starta igen så jag får ett socialt liv! hehe.

Nu måste jag fixa iordning här, Ewa kommer snart och hämtar mig för jag ska vara barnvakt till min tjejer imorn! Mysigt! Dessutom kommer Sebastian hem på fredag och så mycket som jag tjatar på honom så kan det inte se ut såhär när han kommer för då lär jag få igen lite.. hehe.

Bara nästan 2 dagar kvar till jag får träffa min lilla Assaro, eller Stopid som han kommer att heta. Efter det kommer det upp kort på honom, finns redan nu på www.tazzamores.se och en bild som är ännu sötare på min mail.
Jag längtar längtar längtar!!!!!! Och om det nu är någon som undrar över val av namn, jag o Seb kom inte riktigt överens, jag ville döpa han till Kreshnikorki (efter en fysiklektion som spårade ur fullständigt, tack Johanna!) och Seb ville döpa han till Bacon eller Stalin. Så då fick det bli Stopid, lagom sött. Eller så blir det Assaro, vi får se helt enkelt.

Nu måste jag sätta fart, det ligger winegumkartonger, bilarpåsar, popcornskålar och riskakor-med-ostsmakpapper all over the place!
Pussokram

image55
Mina flix på Gran Canaria..:D

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Vad var det för fel med Bacon eller Stalin nu då?

Postat av: Emma

Det är helt crazy namn Seb, det blir inget!

2008-05-22 @ 13:01:24
URL: http://emmajae.blogg.se
Postat av: sjövild

fröken fröken därför ska dä läsa den nya hippa bloggen seawindlegacy...så du kan keepa track sen när jag är en ocean iväg :D miss u

2008-05-22 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback