Irriterande!

Går in på Facebook och ser att jag har friend request. Blir alltid så nyfiken ocg glad när jag får sånna. Tänk om det är någon gammal barndomskompis man inte har snackat med på hundra år. Så jag klickar på knappen med spänning.. Och får se att det är ett gammalt jävla fult fetto från Turkiet som vill bli vän med mig. Eeeeh, vad tror han? Jag har ingen aning vem den människan är, och det är ju inte direkt första gången man får en förfrågan från nån tönt i Turkiet! Okej, kul att lära nya människor kanske ni tänker nu. Det gjorde jag med första gången, men sen när idioten började snacka om hur vacker jag var och om vi inte kunde ses  (efter typ två mail) så la jag ner och lovade mig själv att aldrig mer svara på nått sån desperat jävel!

Aja pepp inför vårruset nu, hehe lovade mina jobbarkompisar i ett svagt ögonblick att jag skulle ställa upp. Så nu sitter jag här i underställströja och löparbyxor. Ska bara tejpa foten och dra på mig Handelsbankstischan sen är jag ready to go! Har aldrig varit med i vårruset men det blir nog bra! Efter det blir det Pitchers med ena delen av det snyggaste homoparet jag vet, Betty..;) Några till från laget följer också med! Ska bli gött med en burgare eller bara en smirre kanske..:)

Just ja, skruvade upp nya bokhyllan igår med, blev riktigt najs. Men jag som trodde att alla kartonger skulle försvinna puts väck hade ju jäääävligt fel! Alla kartonger står kvar, de flesta är Sebbolas. Och däri ligger det bara massa skräp som jag vill kasta, men det kan jag ju inte göra. Det är ju faktiskt inte mina grejer!

image49
Såhär blev det. Och javet att tapeten är skitful, vi jobbar på att få byta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback