Hehe

Har uppfattat vibbar ifrån Sebastian att han har varit lite sugen på utgång ihelgen. Men så igår var vi bara hemma och det var väl också meningen att vi skulle vara det ikväll också, i och med att vi var uppe med tuppen imorse (kl 09.00). Men så får Seb ett samtal från hans älsklingsAdde, och jag hör hur Andreas frågar om Sebastian vill med ut och Seb svarar att näää dagen har varit lång osv. Det hela slutar med att dom lägger på.
Så frågar jag Sebastian varför han inte vill gå ut för jag ser på honom att han faktiskt vill det. För att göra en lång historia kort, Sebastian går ut med Adde och jag blir kvar själv här hemma. Boys will be boys.

Gårdagen var för övrigt perfekt, mys i soffan med min älskling och sushi till det!


image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback