Under my..

Ligger och kikar på MTV och då går Rihannas Umbrella på. Fastän jag älskar den låten så
får jag så jävla dåliga vibbar av den. Tror det var för att den kom förra sommaren, som var en riktig skitsommar.
Umbrella var helt enkelt min gråtlåt.

Just nu har jag ingen gråtlåt. För jag har ingen anledning att gråta. Vilket är skönt.

Nu är det mer Günther-tider, "I´m feeling good and I want to partaja" Och om en vecka är det "Teeny weeny string bikini" Fast utan string. Men bikini blir det, för jag o Jossan åker två veckor till Grekland! Tjiihoo!
Sen gillar jag Takida-Curly Sue. "And now I can flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, you brought my life back, the glory you find", där sjunger jag med högt. Tack vare att alla gör mitt liv så bra. Seppo puss

Fan vad jag babblar skit, gå och fixa kycklingen istället. För ikväll blire wok! Mumma, som vissa säger. Fast mumma är äckligt tycker jag! Lägg ner!

Aja, hejdåhej!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Emma puss

Postat av: jos

oohh. jag längtar efter att få höra dina snarkningar i 2 veckor.. chocolate dream ;)

2008-06-16 @ 00:06:33
Postat av: Sebastian

Chocolate dream, är det någon anspelning på hur brun Emma blir i solen? För det blir hon inte :D

2008-06-17 @ 06:43:09
URL: http://sundmark.eu/
Postat av: Emma

MEH

2008-06-17 @ 08:22:21
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: jos

hehe.. ne, det är mc.donalds senaste glass.. höhö :P

2008-06-18 @ 14:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback