neonrosa leopard

Sitter och kollar runt på nätet i detta myller av katträd som finns. Och har verkligen insett att det är
supersvårt att hitta något snyggt som kostar under 2000. Helt sjukt tycker jag! Alla möbler som ligger under 2000 är
endera för små eller så är tyget i nått äckligt halvfluffigt material och dessutom i hemska färger....

Men så finns det ju en massa tips också på saker som inte är katträd egentligen. Hyllor och
förvaringsmöbler från Ikea är ett väldigt bra exempel som jag är lite sugen på att anamma.
Ett träd som man låter stå och torka i några veckor för att sedan barka av, måla och fixa hyllor på är
en annan idé som jag är sugen på. Vi får se hur häääändy jag känner mig isommar. Bara tre ½ vecka till min
lilla hunnybunnysugarpie kommer hem, jag lääääängtar... ;)

Förövrigt så är det en sjukt bra match på tv just nu, Spanien är sjukt bra på dom där otroligt snygga djupledspassningarna i Rysslands försvarszon.

Nu. O´learys med laget, och ja, vi blir ett lag till nästa år också. YES!!!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback