Huum

Shit, tiden går visserligen fort men det känns som en evighet innan vi får hämta hem vårt lilla nytillskott. Kattforum.se är redan genomläst och kompendiet från Sverak kan jag rabbla i sömnen. Dessutom lär jag stå för 90 % av tazzamores sidvisningar. Är inne där hela tiden!!! För att inte tala om katter.nu, brittringen.se, och ja, listan över hemsidor kan göras lång!!!
Fick så söta bilder av Marianne häromdan på mailen, men  vill inte lägga upp dom här, dels så är det hennes kort och dessutom så är det hennes elever som håller i Sherry, känns inte ok att lägga upp bilder på små barn som jag själv ine känner. Jag hade själv blivit ganska pissed om jag hittade kort på syrrorna på nåns blogg.

Jag var ju kattvakt fram till igår och fast jag bara hade Chili en vecka så är det riktigt ensamt nu utan honom. En katt fattas mig, jag har ju trots allt ALLTID haft katter i hemmet.

Åsa ringde förut och ville ha handlingssällskap på Willys, så det blev en oplanerad "storhandling". Så efter att ha käkat morötter i en vecka så har jag nu pistagenötter, choklad och en massa vitt bröd. hehe så var det med det! Jag får ju inte gnälla för Jossan så jag är tyst!  Hur som så är det så jäkla gott!

Nu är fotboll, och kattforum...... (jäpp, jag är besatt)

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback