Haha

Jossan har nu lånat fem stycken Greklandsböcker till ett pris av 150 riksdaler. Kul att hon tyckte att hon var
duktig och seriös som lånade böcker och sen när hon kommer till disken så visar det sig att hon är
skyldig bibblan 150 pix i förseningsavgifter. Iiiiiiiii dig Jossan, som vi sa på gymnasiet! höhö..

Sen var det någon som fyllde år imorn också, men jag kommer inte ihåg vem................!??? Tant börjar bli gammal
o senil.

Nu äre jag o JD i sängen. Eller jag ligger i sängen och JD är lika rolig som vanligt i Scrubs. Däremot så har jag nog den
enda killen i världen, som tyckte att säga Scrubsreplikerna i förväg var ett bra sätt att imponera på, på vår andra dejt typ. haha seppo puss. ;)

dags å sova. hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Två och ett halvt år senare tycker du fortf jag är charmig när jag säger replikerna i förväg. Så manöver på dig!

Postat av: Emma

Ja gud ja, jag blir alldeles knäsvag varje gång..

2008-06-17 @ 08:21:36
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback