SATC

Fyyyyfan vilken film! Jag älskar!

Ska köpa den så fort den kommer ut på dvd, ingen olaglig nedladdning här inte. nejnej...............

Madde och Jossan är här nu, vi snackar om huruvida svamp är en könssjukdom. Jag hävdar att om man har svamp i könet (haha) så är det en könssjukdom. Medans Jossan o Madde hävdar att könssjukdomar smittar genom sex, svamp kan man få ändå. Aja jag fick hursom helst ge mig efter att ha googlat lite. Men jag tycker fortf. att har man en sjukdom down there så är det en könssjukdom!

Nu tillbaka till att försöka aktivera Cherryberry my honey!

Sebbola är och handlar fulsprit i Tyskland, kommer hem på onsdag.. Och det sista han sa var att jag "inte fick visa Cherry för Mari och Sanna förens han var hemma". Höhö vi får väl se hur det blir med den saken!

Tjong i medaljongen! /E

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, är så jävla bra.. Heeelt sjuuukt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback