Slappardag

Efter en tuff dag på jobbet så är det väääääldigt skönt att ha träningsledigt. Att direkt när man kommer innanför dörren lägga sig i soffan och titta på Simpsons, 2½ men, Americas funniest homevideos, pokerfejs och annat dåligt skräp som går varje eftermiddag. När jag tröttnade på det så gick jag upp till mig för att städa rummet. Och för att kunna göra det så måste jag ha musik, ska jag lyssna på musik så måste jag ju starta upp datorn. Och vips så var jag fast i facebook, kompisars bloggar och en massa annat nödvändigt skit. Såg bland annat på aftonbladets hemsida att Gert Fylking eventuellt skulle få sparken från radion för att han sagt att Carola var kokkobengo som trodde att hon var Gud. Jag håller med om att Carola är ett psyk men å andra sidan så står Gert Fylking ganska högt upp på min lista för Världens vidrigaste människor. Aja nog ältat i den frågan. :D

Ihelgen så ska jag hem till Jossan i Linköping, vi ska på sittning på lördagkväll. Har aldrig varit på någon så det ser jag fram emot väldigt mkt. Åker väl dit på lördagförmiddag och sen hem på söndan. Måste vara hemma på fredagkvällen för då ska jag ut o käka med Seb och hans familj på Jensens Bofhouse. (hur skriver man ett danskt ö på datorn??) Hur som helst så måste jag skaffa mig en klänning till helgen, man måste ju vara vacker som en ros på sånna där tillställningar..;)

Dessutom har jag köpt mig en ny telefon. Den gamla var ju gammal som gatan så det var dags tyckte jag. En k850i bidde det, trevligt! Får väl se när den kommer, förhoppningsvis imorn eller på torsdag! Efter det tönker jag ringa 3 o klaga om den inte har kommit då. Så kanske man kan få nått fint av dom, det brukar vara så.. :D

Vet inte vad mer jag ska skriva, Sebastian blev glad för världens bästa present, OBH Nordicas ölfatsanläggning. Bra idé av mig!!

Hej

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Aaa värsta glad blev jag till och med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback