Uppdatering

Jepp, väldigt länge sen jag skrev nu. Men har jag lust/ork att sätta mig vid datorn så fort jag kommer hem från jobbet? Nä det har jag inte! Får min dagliga datados där. Men ska försöka att uppdatera mig lite bättre..:)

Mkt har hänt sen sist.

-  Jag har gått tillbaka till min gamla mobil eftersom den nya är på lagning!!! Satt i telefon i säkert en timma igår för att försöka få en helt ny skickad til mig men dom på 3 gör visst inte så. Riktigt jävla rövigt tycker jag när jag ändå har ett ganska dyrt abonnemang. Touchknappen på vänster sida är keiko (ordet som förekommer mest just nu)


- KFUM Örebro har tagit sina första 3 poäng! Fortfarande har vi en teoretisk möjlighet att hå¨lla oss kvar i ettan, ska kanske lyftas fram att den chansen är mkt liten.

- Jag har gått och blivit forward istället för center, fråga mig inte varför. Jag vet svaret men orkar inte dra det!

- Jag har upprättat ett köpstopp till mig själv som jag redan hunnit bryta en sisodär 5000 gånger..:)

- Jag har numera en frisyr á la Carina Berg, kort bak, långt fram, mörkbrunt. Med inslag av rött! Är faktiskt nöjd med frillen. Micke på Skapa, du är BÄST!

Japp, det var väl det i stora drag. Aaa just ja, jag har hittat mitt absoluta favoritnagellack som har varit borta här ett tag! Men nu sitter det alltså åter på mina naglar!

Imorn är det alla hjärtans dag för er som inte visste det! Jättemysig dag, eller? Sebastian är borta, kommer hem fredag. Eftersom det är torsdag imorgon så har jag min stressdag, jag måste ta med mig innebandygrejerna till jobbet för att sen gå direkt till Birgittaskolan. Hatar att göra så! Så speciellt mkt mys blir det nog inte skulle jag tro... Men sebastian hävdar att han har köpt nått åt mig, vilket jag inte tror en sekund på! Vi får väl se hur det blir.

Ihelgen får vi besök från Åland, det är Mats kompis Rune med familj som kommer och hälsar på. Så just nu sitter mamma o Mats och diskuterar vad som ska bjudas på när dom kommer. Inget med fisk, Rune är fiskare och det vore kanske lite fantasilöst att bjuda honom på nått som han jobbar med att fånga..:D Jag föreslog att vi skulle käka paj, men det var visst ingen bra idé.
Jag tänker nog inte vara hemma så mkt, har bortamatch på lördag så det tar ju massa tid. Sebastian är ju hemma med så jag sover nog hos honom. Tänkte tvinga honom att fixa bilderna från Thailand tillsammans med mig. Vi måste bestämma vilka vi ska framkalla.

Och nu ska jag kika på I am legend. Eller Sunes jul, har inte bestämt mig ännu! Hejs

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag vill låna Sune!

Postat av: Emma

Höhö, vi får väl se. Det är inget jag kan lova!

2008-02-14 @ 08:13:58
URL: http://emmajae.blogg.se
Postat av: Marcus

Jag vill också låna Sune - han äger! :D

2008-02-14 @ 17:09:13
URL: http://www.josefson.eu
Postat av: Emma

Marcus, glöm det!

2008-02-15 @ 11:27:41
URL: http://emmajae.blogg.se
Postat av: Emma

Marcus, glöm det!

2008-02-15 @ 11:27:50
URL: http://emmajae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback