Hejkomåhjälpmig

Fyfan så seg jag är på att uppdatera. Dåligt!

Fast jag har ju inte riktigt tid att skriva blogg nu när Schulmans har börjat blogga igen, måste ju sitta och trycka på uppdatera knappen hela tiden..:) hehe

Det är riktigt mkt på jobbet nu, så jäkla roligt när man känner att man lever. Tänkte att jag kanske kunde jobba in 8 timmar på kommande två veckorna nu så jag kan ansöka om ledighet den fredagen jag ska till sälen med mitt kära lag! På tal om dom så kommer vi att gå ner på träningar nu, ska bli både roligt och tråkigt, synd att man inte får träffa dom men skönt att man kan ta sig tid till annat, Friskis med Kakan och milen med Seb tex. :D Är så jäkla sugen på att gå ett pass bodypump.

Melodifestivalen ihelgen SÖG, det enda som var bra var Björn Gustavssons sång till Carina Berg. Den killen är för skön! BWO lät som dom alltid gjort och Patrik Isaksson var misstänkt lik Anders Lundin...
Fast jag har väl aldrig gillat såna där sångtävlingar, tycker att både Idol och FameFactory var och är riktigt tråkigt att se på.

Köpte jacka och skor igår. Var på stan med Camilla som shoppade järnet, hon har ju en fet lumparlön att bränna (typ 75 spänn om dan) Iallafall, jackan är från Vila, en lång svart och skorna var Dcate och var ett par högre tygskor. Och idag på lunchen så handlade jag en plånbok till Seb och en ögonskugga till mig. Har kommit fram till att jag gillar plånboken skarpt så jag ringde Seb förut och fick honom att lova att han skulle köpa en till mig, fast vit! Så får jag med paket till helgen..:) Smart!

Ett hoppigt inlägg, men det blir så när man ska skriva bara sådär på beställning. Blev lite småsur på blogg.se för jag ville börja mobilblogga med det gick inte om man hade 3. Sugit, ska nog byta portal till blogspot. Mkt bättre!

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback