Vart fan tog mitt immunförsvar vägen?

Skit jävla pissapa, jag är sjuk igen! Vaknade upp imorse med en hals som var helt igentäppt. Har skitont nu också, men såklart var det värre imorse.. Kul att få det här två dagar innan nyårsafton, plus att ikväll har jag en träningsmatch. Och jag är riktigt sugen på innebandy!

Beställde nyss en almanacka på http://personligalmanacka.paulanders.com/irutan/index-1060.htm
En ljusgrön  med mörkgrön text. Var lite rolig att få göra en egen, jag tog med "dagens träning" där man kan skriva upp sin träning. Skitbra!

Nu ska jag gå och skära bort min hals! hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne men Clajan inte sjuk nu igen, själv tränar jag för fullt =) skit kul me innebandy juh se till att krya på dej för den 3:e e jag back in town då ska vi lira =) ha de gött å krya på dig. kramkram

2008-12-29 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback