Sjuk

Åååh vet inte vad det är med mig, är inte sjuk men orkar verklgen ingenting. Är svintrött hela tiden och det börjar bli jobbigt (hehe) Men jag äter som jag ska, sover mina timmar varje natt och jag har inte tränat den här veckan. Men det blir fan inte bättre! Vill verkligen spela innebandy, men bara tanken på att ta ett enda löpsteg gör mig matt...

Idolfinalkväll hemma hos Madde imorgon.. Jag som bara älskar idol, eller hur var det nu? Har sett ett enda avsnitt iår, och det var förra helgen när jag satt på glöggkväll hos Linn och jag blev tvingad att titta =)
Ska hursomhelst bli mysigt att träffa Madde, Emma och Lisa. Mina lundbykickers...;) Får så om jag orkar hålla mig vaken bara...........................



Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback