Julmys!

Ojoj nu är det snart jul.. Jag har typ ingen julkänsla alls, men den förbättrades lite ihelgen när vi först var hos Sebastians mamma på lördagen och Sebs på söndagen pappa och firade minijul!!
Vi har fått vår nya soffa nu också, jag sitter och myser i den nu! En mörkgrå historia med divan, svinmysig!!
I lördags fick vi en julklapp av Sanna, en brödkorg.. Men Belfine tyckte annorlunda och gjorde korgen till en sovkorg!



Terroristen Cherry sov istället på golvet, hon var lite trött efter att ha piskat upp Maris katter helt fullständigt! Drottning är hon, var hon än kommer!



Nu ska jag klä på mig, för om en stund kommer Simon och Evelina och lämnar sin katt Chili som vi ska vara kattvakt åt! Får vi se hur det går....=)

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback