Grattis

Grattis till dig Mårten som skulle ha fyllt 21 år idag!

Minnena är många, trots att de inte är från de senaste åren. Den Mårten jag kände var en glad och
lättsint person som inte lämnade någon oberörd. Är den Mårten jag vill och kommer minnas också.

Sen kan vem som helst få säga att jag inte var "närmast" Mårten, det handlar inte om det. Är ingen tävling, vilket
många vill tro. Han var iallafall killen som stod topp tre på kärlekslistan i låg/mellanstadiet (en gång sa han faktiskt ja när jag frågade chans. Och på julafon fick jag en offspringsingel och han fick en axedeo) han var killen som var coolast i klassen, med grön karamellfärg i spikesen. Han var killen som lurade i mig att han pappa var FBI-agent i USA, jag hade ingen anledning att inte tro honom. Några år senare fick jag reda på bluffen, pinsamt för mig. =)

Som sagt, många minnen. De flesta vill jag behålla för mig själv.





Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig till 100%. Mycket bra och fint skrivet. Glömmer aldig det när han lurade dig. Något jag minns väldigt väl. Som sagt, fint, mycket fint Emma. Han är så saknad! Puss och kram till dig!

Postat av: Papps

Du skulle kontrat och sagt att din pappa var CIA agent, att du aldrig lär dig nåt ;-)

2008-08-21 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback