Valborgsplaner!

Ihelgen blir det inriktning på flytt. Jag o Seb har äntligen fått tummen ur och hittat en lägenhet och på fredag får vi alltså tillgång till den. I och med det att det har hänt lite grejer så har den här flytten hamnat lite i skymundan. Vilket gör att både jag o Sbastian ligger en aningen efter i planeringen. Illa! Just nu ligger jag i mitt rum och ALLA mina saker är fortfarande inte paketerade i lådor.

Aja skitsamma, har kommit fram till en annan sak också. Nu när vi har slutat träna för ett tag så måste jag ta tag i mig själv. Jag vägde mig häromdan, 62 kg på 174 cm ger mig ett BMI på 20,5. Visst, 20,5 är normalt. Men om det inte KÄNNS bra, så kan man inte må bra. Så nu blir det löpning och styrka för hela baletten. sen tror jag iofs att jag kommer att laga nyttigare mat än jag äter här hemma.

Ikväll då, ska ta en sväng förbi systemet och inhandla lite stuff. Måste köpa "varmt och kallt", ett äppelvin som Natta introducerade för mig häromkvällen. Gott var det! Sen får vi se vad som händer. Grill här hemma iaf. =) Sen blir det väl att hitta på ngt med tjejerna. Jossa är hemma och Camilla likaså. Skoj!

Nu måste jag fortsätta. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dags för ett nytt varv på milen i Venaspåret ;) Ring mig om du ska med!

2008-05-02 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback