Trögo

Ett trögo. Det är jag det. Sitter här nu framför datorn sen 1½ timma tillbaka. Seb skjutsade hit mig förut av en anledning. Att jag skulle städa mitt rum. Och jag har hittills inte gjort ett skit! Trots att jag vet att mamma blir galen om hon kommer upp hit. Ja, då skulle man kunna säga att det är kört! Men snart ska jag ta tag i det!

Var på Jakobssons förut. Hittade en matta till vardagsrummet oh jättesöta flytljus. hehe, åker 3 mil för att köpa ljus. Värt!? Kanske inte så..

Veckan som kommer lär bli tuff. Om en månad blir vi Handelsbanken och jag har massor att göra! Planen är att börja vid 7 varje morgon. Får se hur länge det håller! Hade jag varit lite bättre om jag inte var så satans förkyld.

Dags att städa! (läs: läsa svensk maffia) hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback