Lördag

Det var hemskt vad många det var som hade varit inne på min blogg igår. Jag tar det som att det finns många som bryr sig om Sebastian och kanske hoppas på att jag ska uppdatera dem om läget!?

Jag var där igår igen, och sov där till idag. Armen är svullen som fääään och jag tror att han opereras i skrivande stund. Om det inte redan är klart. Annars mår min bibi bra, han har ont i benen som förmodligen fick ta stora smällar när han landade.
Jag fick se en bild på vagnen igår, och den såg ganska förstörd ut. Insåg också då hur tur Sebastian haft som inte var kvar på fordonet. 23 ton är ganska tungt...

Har funderat väldigt mkt på Sebastians jobbarkompisar, dom var verkligen jättebra. Trots att dom själv kanske inte mådde superduper så fanns dom vid Sebs sida hela torsdagen och även en stund på fredan. Är säker på att Sebastian uppskattade det väldigt mkt.

Nu måste man försöka att börja prioritera tankarna till kvällens match. Dm-final mot ÖSK. En match man har laddat inför nu i flera månader. Känns svårt nu, men jag tror att när jag väl befinner mig på plan så blir det kanske lite enklare att fokusera på att få in den lilla bollen bakom ösk´s mållinje.

Nu ska jag ringa och kolla läget på kärnsjukhuset och sen ska jag käka pasta!!
Pusshje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback