Till min fetmask!!! ;)

sitter här o försöker skriva, har en katt som ligger i mitt knä o myser och som vill ha mina händers fulla uppmärksamhet, höhö!!
idag såjfbakamfk haha där gick hon iväg över mitt tangentbord..:D

Tränade ikväll, det gick asbra. Känns som att det börjar släppa! Ska bli askul att spela match imorn, hoppas att det går lika bra då..:D

Haha sitter o tittar på tv med, där är det nån tönt som bara ääääälskar att shoppa, han heter Bobby o jobbar på en av de trendigaste frisersalongerna i stockholm. Dessutom så älskar han att briljera med att hans klocka som kosta 90000. Utöver honom så är det någon liten fjortis som handlar massa kläder och en gammal finlandssvensk tant som samlar på allt hon kommer över. Hon har bla 60 flaskor sprit. Hennes skulder uppnår över 100 000 kr. SKÖNT!

Har varit väääldigt upptagen i veckan. Mamma o Mats är i USA så jag har varit barnvakt till littleclaesson.. HAr varit skitmysigt men ganska mkt jobb också. Igår va lisa o macke här o städade hela huset. Mats ska nämligen ha 50års-öppet hus på lördag. Han räknar med att 75 pers ska komma. hehe!!! Ska bli riktigt skönt i helgen. Jag o Camilla ska ha en catching-up helg så vi tänkte gå ut lördag för att sen sova hos nån och sen ligga o slappa heeeela söndan! Om det är nån som har lust att hänka på så äre bara att slå en pling..;) Jossan? MAdde? :D

Nu ska jag duscha, fixa mina skor och bädda i sängen. Imorn blir det att gå upp tidigt så man hinner med att fix allt inför mammas o mats hemkomst! (bädda sängen, plocka upp alla kläder, småplocka)

Hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback