Slimslom

Idag åt jag sushi för första gången.. trodde att det skulle smaka helt annorlunda. Med
soyan och wasabin så smaka det ju inkentinken, typ bara salt o wasabi.. tråkigt!!!!
Det blir nog inget jag lägger mera pengar på frivilligt igen!

Träning ikväll, ser jag fram emot.. Gårdagens träning var så otroligt sköj! :D
Och ihelgen är det träningsmatch, söndag kl 10 bär det av till Sala eller vart vi nu skulle!
Nu återstår det bara att se om Sebastian håller sitt löfte och följer med, han har nämligen sagt att han ser fram emot att åka runt i en buss på helgerna och kolla på mina matcher. Vi får väl se hur det blir, men jag tror redan att jag vet.............. ;)

Pratade med pappa i telefon idag med, nu har jag tiggt till mig en pannkakstårta till nästa helg, för då äre nån som ska fira sin födelsedag, nämligen jag!!!! Wehoo, hoppas starkt på en kamera av pappa och dom där fina Thomas Sabo örhängena jag o mamma såg inne på Ringströms! Och får jag inte det.... Så får jag väl köpa det själv! Vill ha en bakmaskin med! Eller en stavmixer!

Näpp, nu ska jag jobba lite mer, snart äre fika!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tycker det är bra att du önskat dig pannkakstårta, bakmaskin och stavmixer - då känner jag mig välkommen =)

Postat av: Emma

Marcus självklart är du välkommen..:) Ni får fira mig till helgen.. Typ på söndan, är du hemma?

2007-09-07 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback