Mmmm

Ytterligare en dag på jobbet, sitter och astråkar.. Orkar inte jobba, kan det inte heller för Henrik är på lunch och han måste logga in mig.. Vilket gör att jag får det lite smått stressigt efter lunch.. Hoppas att jag inte får jobba över allt för mkt bara.. Om 25 minuter ska jag träffa Lisa och luncha, ska bli kul o träffa henne. Känner för att snacka skit!

Helgen har varit skön och relativt lugn.. Familjen åkte till Gotland över helgen i fredags, så Sebastian kom över och vi käkade och kollade på The Bourne Identity.. Den va skitbra, men Sebastian somnade vid nio kanske, haha. För trött var han. :) Sen i lördags hade jag som vanligt ridlektion på förmiddagen med mamma, har världens mysigaste häst..:D Lagom till Sverige matchen kom Sebastian, Marcus o Camilla.. Seb o Marcus hade med sig en flaska jäger som dom delade på under kvällen. Sen var Marcus för full för att orka ta sig hem så han fick sova över.. Camilla kom inte heller hem så även hon sov hos mig. Hahaha många roliga minnen fick jag efter den kvällen :D Dagen efter, söndan alltså, så hade jag match. Samling var kl 10 så killarna fick maka sig upp ur sängen (efter en kanna isvatten, treo och vätskeersättning)dom tog sig till Sas och käka frukost och jag satte mig i bussen för att åka till Sala. Väl där spelade vi en bra match mot förra säsongens Div 1 tvåor. Visserligen förlorade vi med 5-3 (Egentligen 4-3 eftersom vi tog ut målvakten när det va två min kvar, och då lyckades dom sätta en) men jag tycker ändå att vi ska vara nöjda.
Hoppas vi spela mot dom nån mer gång, och då på hemmaplan. Deras hall var så himla liten och på en större plan så tror jag dom kommer att få det svårare.
På kvällen så stack jag till sebastian, vi la oss o kolla på futurama vid 8, vid nio så sov jag djupt.. hehe va trött!

Veckan som kommer blir tuff, jobbar 8-16.30 varje dag. tränar som vanligt (3ggr veckan varav en gång är dubbelpass) fast hårdare. Linda och Erik har kommit på att eftersom det är seriepremiär om två veckor så måste vi grisa denna veckan. Alltså bara springa och fysa hela veckan.. BLÄ!
Imorgon kväll måste jag övertala pappa att åka med mig hem till Sebastians pappa och hämta bordet jag har köpt av Jenny. På onsdag efter träningen så har pappa nått planerat, förmodligen så ska vi fira min födelsedag på nån restaurang nånstans. Mysigt!!

Till helgen så äre träningsmatch, middag med tjejerna (fredag) lagfest på lördan och firande av Mari på söndag.. Ser fram emot helgen. :D

Dags att möta Lisa. Aa men hejdå


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilket skitsnack...jag har tagit mig hem fullare än så! Dessutom regnade det. Du vet ju förresten själv hur härligt det är att vakna med sebastian!
Alltså, bara fördelar med att sova kvar! ;)

Postat av: Emma

jaja det där snacket har vi redan haft på facebook...:P

2007-09-11 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback