Gårdagen

va heeeelt finemang..:D Först på jobbet så sjöng man för mig o Marita, som också fyllde, vi bjöd på fruktsallad och glass och stämningen var allmänt mysig och glad..:) Sen på träningen så fick jag sätta mig i målet och så ställde sig alla runt mig och sjöng, haha Friman satte igång att klappa i takt också.. Riktigt snyggt, vi skulle lika gärna kunna vara en kör som ett innebandylag. :D
Sen blev jag upphämtad av mamma o Mats, jag visste inte riktigt vart vi skulle åka, hade lite funderingar på Ågatan. Men så blev det Wongs, minst lika gott! Nästan hela familjen var med; Mamma, Mats, Pappa, Ewa, Fanny, Klara, Frida, Olivia, Macke och hans tjej Jenny, Lisa o hennes kille Dennis.. Dom enda som saknades var Malin som går på friidrottsgymnasium i Karlstad, Andreas som gör lumpen i Stockholm och Sebastian som jobbar i Skövde..:S
Men kvällen blev väldigt mysig även utan dom..:)
Först fick vi in våra drycker, sen skulle pappa hålla tal, han halade fram 5 A4 papper och låtsades börja läsa dom, men sen avbröt han sig själv med ett Skål! Är det nått min pappa har så är det humor.... NOT!
Efter drycken kom mango och glasnudelssallad in, skitgod. Och sen fick jag börja öppna presenter. Jag fick:

- En digitalkamera, Canon Ixus 750, av mamma, mats, pappa och Ewa
- En toalettrullesmorot och en toalettrullesgubbe av Fanny och Klara (haha)
- Ett snö halsband från Fanny och lite från Klara
- Tomas Sabo örhängen av Lisa, Dennis, Macke, Jenny och Malin
- En jääääättefin tröja från Olivia, hon tyckte att jag var så frusen på vintern så då köpte hon den, sötast i världen är hon.
- Ett jättemysigt fotoalbum från mamma, hon hade satt massa kort på mig från jag var liten och sen när jag blev äldre och äldre..:) Sista kortet var typ från ettan eller nian..

Sen efter paketen så åt vi, det var oxfilé med nån pepprig sås, kycklingbitar med chilisås och wokade tigerräkor och kokosmjölksås. :) Asagott!!!!

Kvällen var väldigt mysig och det är så kul när hela min familj samlas, roligast är att lyssna på mamma o pappa när dom snackar om massa minnen från när jag o Frida var små. Ibland är det tråkigt att ha skilda föräldrar!

Nu ska jag fortsätta jobba, jag är äntligen klar med alla företagskonton så nu ska jag sitta o leka detektiv och försöka hitta personers adresser för deras brev har kommit tillbaka till oss.

Heejs

Kommentarer
Postat av: Segersten

Låter som en kanondag!!!

2007-09-13 @ 20:41:27
Postat av: Emma

jaarå de va inga fel alls på den..:) Räknar med en toppenkväll ikväll också..:D

2007-09-14 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback