GAAAAAAH

Har suttit precis heeeeeela dan och skrivit utbetalningskort, ungefär 15 sidor
hann jag med (ca 150 kort) Sen när jag har 3 kort kvar att skriva så blir det nått fel på stordatorn i Sthlm så jag blir genast disconnectad och utkastad från systemet.. Fan helvetes jävla skit säger jag. Låt oss nu hoppas att allting finns kvar. Annars finns risken att jag går till lundbyskogen och hoppar från en gran eller nått....

Måste till Team Sportia idag med, fick fel strl på skorna jag hade beställt så måste dit o byta.. Det värsta är ju bara att dom är slut överallt. Till och med hos leverantören (adidas)
Vill inte spela match ihelgen med dom gamla skorna, jag får av nån konstig anledning blåsor i hålfoten av dom gamla. Har aldrig fått det förut, men så nu helt plötsligt så blir det nått skav där så det blir blåsor. sugit!

Summan summarum: Min dag är inte den bästa!


Kommentarer
Postat av: Soss

nemen emma, var det vberkligen fel på dina skor?

2007-09-07 @ 19:20:38
Postat av: Segersten

Hmm 16, en söndag?

2007-09-07 @ 19:31:14
Postat av: Emma

Hahah näää de va kanske inte det..:P FAsen va ont i kroppen jag har idag..:S

2007-09-10 @ 08:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback