Torsdag eftermiddag

PÅ ett sätt beundrar jag alla som är djupt troende. Att man kan tro på nått så stenhårt är något
jag aldrig kommer att kunna göra. Det finns en gen i mig som älskar att ifrågasätta saker.
Särskilt sånt som man aldrig kommer att kunna få bekräftat.

Är sjukt trött, vill allra helst hem NU! Seb kom hem förut idag så det vore bara så skönt att få
åka hem till mig med honom och titta på alla serier som har startat och bara vara. Men icke sa nicke
det är träning ikväll. Börjar 17.15 till 18.45. Sen efter det så ska vi säkert snacka lite inför matchen ihelgen
(som jag ändå inte ska vara med på) och efter det så ska jag få massage av Josses mamma. Inte förens
efter det kan jag hoppa på cykeln och möta Seb hemma hos han för att därefter cykla hem till Lundby!
Ska bli skönt att få massage, har så himla ont. När jag ska spela innebandy och bara är lite varm i axlarna så
liksom pirrar det i axlarna. Skit obehagligt. Stefan på jobbet (chef för aktieavdelningen) kom o massera mina axlar
i 2 minuter typ. HAn hittade flera knutar, så en ordentlig massage är förmodligen på sin plats.

Till lite roligare saker: Jobbfest imorn, och på lördag LONDON!!!!! Ser jag så hårt fram emot. Ska ta ut pengar till
Seb ikväll så han kan växla åt mig, vet inte hur mkt jag ska ta ut bara. Det är de värsta. Har ju aldrig varit i London så jag har lixom ingen aning hur mkt kläder som faller en i smaken. Sen hade vi väl tänkt att käka på en riktigt fin restuarang för "det är vi ju värda" som Seb sa. :D

Blev förövrigt klar med kuverten också, jag ljög för er, det var "bara" 860 kuvert som skulle skickas. Jaja, det tog tid iaf. Men nu äre som sagt över, skönt tycker nog både jag o Britta :P

Nu måste jag ringa Betty för o höra om hon har fixat fram dedär telefonnumret jag vill ha från henne. Har nämligen kommit på BÄSTA partyaktiviteten till nästa lagfest den 27e oktober! Sen får vi väl se om alla i laget tycker att det är en lika god idé. Men isåfall kan ju dom fixa lagfest nästa gång..;)
Hejdåhej!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback