Tisdag eftermiddag

Jag har absolut ingenting att göra, så himla trist. Hade inte så mkt returer imorse och Inger scannade
två dagar förra veckan så idag har det varit aftonbladet varannan minut. Jag o Carina skulle städa kablar tänkte vi men vi hade inte rätt hjälpmedel, en skruvdragare och skruvar. Plus att Carina hade kjol på sig idag. Imorgon ska Henrik stå för skruvarna och skruvdragaren och jag o Carina ska ta på oss blåställen. Eller åtminstonde jeans. :D

London då, vi krockade som sagt med ett rådjur på lördagmorgonen. Han va dum i huvet och sprang över precis som vi kom med vår bil. Fast det gick bara i 20-30 km/h så det var inte så farligt. Tror dock inte rådjuret överlevde och om det gjorde det så hoppas jag att en jägare har sökt reda på det och sen skjutit det för han måste åtminstonde ha blivit skadad. Som tur är så ringde handlinskraftiga Emma 112 medans Sebastian satt o skrek vid ratten..:P Följden som blev var att vi tack vare det slipper betala självrisken på typ 2000 eller nått. Skitbra!
Väl i London så gick vi först på Oxford Street. Det var packat med folk så en tur som normalt kanske skulle ta 40 min att gå tog istället 3 timmar. Sjukt! På kvällen gick vi på musikalen "Queen-We will rock you". Så jävla bra, den handlade om hur några personer i framtiden slog sig lösa från ett samhälle där instrument var förbjudna och bara popkulturen var tillåten. Dom som sjöng var så jävla grymma, har nog aldrig sett en så mäktig musikal.
Söndagen tillbringade vi i Hyde Park där vi gick och tittade på allt som fanns att se, drack te vid ett mysigt café och matade ekorrar.
En riktigt bra helg, men nästa gång vi åker (en resa i vår planeras) så ska vi nog vara där nån dag mer. :)

Nu är det bara en timma kvar tills jag slutar. Har inte kollat blocket än så jag får väl göra det..:P

Hejdåhej!

PS: För er som undrar så jobbar jag en massa också! När jag har något att göra...

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Märkligt hur våra historier kan skiljas åt så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback