SKoj

Sitter här ock kuverterar 3000 brev. Tykcer synd om mig själv såklart. 3000 brev är mer än vad man kanske tror. VAd som tröstar mig är att i detta brev så finns det en produktfolder. I den foldern så sitter det en ansökan som kunden i vanliga fall ska fylla i för att få den här produkten. Men i detta fall så ska kunden inte göra det. Därför är det en stackars sate som har fått sitta och rita ett stort kryss över hela ansökan med en blå tuschpenna. Den personen måste ha lägre ställning än mig på banken. Yes, jag klättrar redan på karriärstegen.. ;D

Sebastian har förövrigt sett mitt nyfärgade hår som jag lyckats hålla tyst om. Det är brunt nu, med ljusa och röda slingor. Hade tänkt hämnas på Sebastian och inte berätta nått förens han såg det. Eftersom han gjorde så mot mig när han rakade av sitt hår. Men så la Madde ut en bild på mig på facebook sen helgen, hon kunde ju inte veta att jag inte hade sagt nått. Sen pratade jag med Sebastian igår på telefon, när han frågar om jag är rödhårig så svarar jag att det var en gammal bild och jag fortfarande är blond. "Bra" får jag till svar då. ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad roligt det känns att lägga 1400 på håret och sen tycker killen inte ens att det är snyggt! En smäll borde han få..:D

Fick ett tips häromdan om att Marilyn Manson kommer till Sverige o spelar. Går in på Ticnet för att titta lite mer, och får se att Turbonegro spelar som förband. Wiiihooooo skriker jag och får sen syn på datumet när dom spelar. 15 december, den dagen jag o Seb hade tänkt att åka till Thailand. Alltså måste jag vara världens bästa flickvän ihelgen och inte vara arg på han alls så vi kan åka en dag senare. Med andra ord får jag väl åka till Åhléns ikväll och köpa blonderingsvätska och en slinghätta! Eller nått.

Dags att fortsätta med mina älskade kuvert. :S

Hejdåhej!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Postat av: Emma

Haha tack tack :)

2007-10-03 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback