ouioui

Längesen jag skrev nu, men jag hinner inte så mkt längre. Känns som att mina dagar går ut på att sova, jobba,träna, måla nån nagel, och sen sova igen. Är ständigt trött trots att jag oftast lägger mig innan tio varje kväll. skumt, håller förmodligen på att bli sjuK! :S

Helgen har varit tuff. Igår spelade vi match i ljungsbro, åkte vid elva och kom hem vid 8 typ. Då kom Camilla och hämtade mig, meningen var att vi skulle kika film och snacka om en massa men jag somnade vid halv tio ungefär så hon åkte när nyheterna gick igång. Kul sällskap man är. Sen idag hade jag samling vid 9 imorse för inventering på Överskottsbolaget. Det tog aslång tid, var inte hemma förens 4. Sen vid 6 så hade nerikeherrarna match, så den var jag iväg och kikade på, en mkt spännande match..:)

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova (klockan är ju trots allt tjugo i tio!!) Men först ska jag kika på SATC (sex and the city) . Är på säsong två nu och jävlar vad jag älskar den serien. Känner igen mig så himla mkt i Carry, hur hon kämpar med att forma Mr Big. Eller forma och forma, hon kämpar med att få honom att möta henne halvvägs. Ni ska inte tro att jag tyckte att Sebastians val att göra ytterligare en termin i Skövde var en bra idé. Tvärtom, många tårar har spenderats på det beslutet. Samtidigt är det det som är så bra med Sebastian, att han är självständig och gör vad det han vill göra. Tänk om han hade låtit bli, och så sitter vi där, 40 år senare och han är bitter som fan på mig för att jag fick honom att skita i utbildningen i Skövde. det vore ju hemskt.

Nu ska jag sova. hejdåhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback