:(

Bara så alla vet, det enda jag kommer ihåg från helgen är att vi hade en av de roligaste festerna jag nånsin varit på i lördags kväll. Antar att det blir så när man det bara är folk där som man tycker om. Jag skriver som Soss: Kfum-bäst på fest.

Tränade igår, dubbelpass. Först skulle vi springa i 20 min för att sedan köra 20 st 30-30 intervaller. Gick skitbra! Efter det så körde vi vanlig innebandyträning. Även den gick som på räls.

Men imorse när jag vaknade så hade min hals tjockat igen, fick åka hem från jobbet vid elva för jag kände att jag inte kunde koncentrera mig och jag frös som en galning.
Nu, 4 prisonbreak avsnitt senare så kan jag fan knappt svälja. Lär stanna hemma imorgon också. :( Surt, för det är massa att göra på jobbet som ska vara klart tills imorn, samtidigt gör jag nog ingen nytta där imorn.
Snart ska mamma och jag ut på en promenad i skogen, hon har varit hemma idag och igår för även hon är sjuk. Så förmodligen har jag fått samma som henne. Blä! Samtidigt är det bra tajming för vi har spelledigt ihelgen och då behöver jag ju inte missa någon match. :)

Köpte en ny mp3spelare häromdan med, en samsung blev det. Sebastians syrra har den och han sa att hon tyckte att det var bra. Så då slog jag till..:)
Nu ropar mamma, hejdåhej

PS: Jag älskar mitt nya schampo o balsam som luktar pepparkaka! aaaahm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback