AJAJ

Min rygg är kaputt, inflammation o grejer. O igår efter att Henrik knäckt min rygg så sa han att det kunde vara disken. USchanimej vad illa det skulle vara. Typ tack o hej innebandy vi "hörs"!!

Köpte jacka hos linn igår på Boomerang ( nej jag tänker inte använda din omskrivning av boomerang, linn :P )
Det är deras klassiska dunjacka, i marinblått. Gick omkring med den hemma igår o mös, för fyfan vad skön den är.

Efter jobbet ska jag träffa KArin vid eyra och då ska vi simma och sola. Måste ju börja jobba på brännan till thailand. Nu är förövrigt handpenningen lagd! Tjiiihooo!
Och jag har kanske tagit ut händelserna i förväg, dedär med MArilyn MAnson o Turbo va visst inte bestämt. Fastän Sebastian sa att vi kunde gå häromdan. Jag ska nog köpa dom biljetterna till han och sen ge dom till honom i en för tidig födelsedagspresent. Så är det problemet ur vägen ;)

Tajm for wörk. hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Men älskling.. Det trodde du väl ändå inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback