Skumt ljud..

Det låter som att någon kräks där nere, men jag orkar inte gå ner o titta. Värsta äckligt!

Jag överlevde med nöd och näppe när jag cyklade tidigare ikväll. Kallt som fasen var det och halt som in i den. Och träningen sög balle.  Tur att det gick så grymt bra i måndags, annars hade jag nog varit körd på matchen ihelgen.
Börjar bli riktigt trött nu, så det är nog dags att lägga mig. Hejdå hej!

image28
saknar mina bejbis

image29

fast jag lär väl få nog av båda, först 17 dagar med Sebastian i Thailand, sen ringde Jossan häromdan och sa att vi två skulle åka på en cruise genom europa isommar. Vårt mål ska bli haschbrownicaféerna i Holland och Auswtitz (hur fan stavas det) haha en bra blandning. Och vi får bara leva på vin och bröd och sen ska vi sova under ett platsskynke. haha vi kommer att rocka!

nu ska jag sova, natti!

Kommentarer
Postat av: Josefinfinfin

Ahh.. ja längtar redan kan inte bärga mig, mina förväntningar är höga nu, hoppas ja slipper bli besviken på auschvits (bättre stavning än dig?), och på dina kunskaper om dom där caférna emma! Ps. på fotot var jag visst cooling

2007-11-08 @ 19:16:19
Postat av: Emma

Men jossakossan jag har väl inga erfarenheter av sånna ställen..;)
Hahaha tyckte inte att du såg så cool ut på bilden, mest mongo. FAst det är du ju jämt..:P
PS: Det stavas auschwitz. Så jag vann! HA!

2007-11-09 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback