Kompott

Det är en broken Emma som skriver nu, jag har tagit en spruta! Och inte bara det, den där jäkla sprutan kostade mig 600 pix. Fyfan, så vet man att Seb får vaccin mot typ alla sjukdomar i universum helt gratis. Eller näe, faktum är att eftersom han gör det på arbetstid så får han ju betalt för det! Orättvist!

Dessutom så glömde jag ju såklart påsen med min nyinköpta kofta på jobbet. Faaaaaan, ska lätt gå dit i bara linne imorn och sen dra på mig koftan fort som fan när ingen ser :D
Trivs riktigt bra på jobbet, roliga uppgifter och roligt folk som jobbar med mig :)

Nu så är det dags för poppning av musik, ska sjunga med så jag blir tillräckligt bra för att delta i idol nästa år, tror jag har en riktigt bra chans faktiskt............... Eller vad tror ni!?
Ska passa på och städa mitt rum med (= ta upp alla kläder från golvet och förflytta dom två våningar ner till tvättstugan)


 hejdåhej!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Jag håller med dig fullt ut Emma. Idol nästa, du kommer vinna.. Eller förresten, kanske inte :D

2007-11-06 @ 20:20:14
Postat av: Soss

du kommer vinna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback