Jobbig dag

Ujujuj, idag har det varit tufft. Vaknade upp imorse, trött som en bäver, väl på jobbet kunde jag hålla mig vaken ganska bra, fram till fikarasten vid 2. Då dog jag typ i en fåtölj. Sen efter det powernapen kunde jag jobba vidare. Anledningen till att jag va så himla trött är träningen igår. Vi körde stenhårt! Men det var roligt ändå..:) Efter jobbet idag så knalla jag upp på stan. Jag skulle få åka med mamma hem men hon ville ine sluta förens 5 så då passade jag på att reka lite inför min o Lisas shoppingdag ihelgen. Hittade massa fint, bla en väska som jag kanske eventuellt måste ha. Fast den var ganska dyr, men det är smällar man får ta. :) Jag kan vara lite knusslig (joo sebastian knusslig är ett ord) med väskor, och när jag väl hittar en så är det kärlek vid första ögonkastet. Så då kan man kanske ta att den kostar några 100 mer än vad jag egentligen tycker är rimligt. Aja, vi får se hur det blir med saken.

Sen knallade jag in på embrace idag med, tänkte att jag skulle köpa några pilgrimsörhängen, sånna där vanliga med en sten. Men det fanns fan inga roliga kvar. Bara färger som inte jag ville ha. Så det fick bli några i silver ( vet inte om det är silver på riktigt) som är formade som fyrklövrar typ. Sen när jag gick runt där i butiken så fick jag syn på världens sötaste armband från Hultquist med. Så det fick de bli med. Hittade ingen bild på nätet, men det är typ ett armband i svart skinn eller läder och sen är det fyra silverplattor på det. Fint!

Nu ska jag kika SATC eftersom jag precis läste ut min bok (mannen som försvann av jeffery deaver) som jag tyckte var asbra. O imorn kommer Harry Potter boken ut. Weeho ska köpa den och sen läsaläsaläsa tills jag mina ögon blöder. Eller tills boken tar slut. :)

Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback