I väntan..

Medans jag väntar på att Seb ska stå vakt utanför sitt tält så han kan ringa utan att väcka sina buddies så tänkte jag skriva ett inlägg här.
Mitt öga kliar och känns svullet. Det är väl typ det jag har att berätta. Eller jag var en sväng förbi Marcus förut och lämnade svamp, dom blev glada. Sen käkade jag hos pappa. Det blev parmaskinka med honungsmelon och parmesan till förrätt, fläskfilé med svampsås och klyftpotatis till varmrätt och slutligen pannacotta med bär till efterrätt. Så himla gott, och jag är typ expert på pannacottan nu..;) Inte så svårt att göra det iofs. hehe
Imorgon är det match, i typ göteborg. Det suger, för vi har samling halv tolv. Och sen komer vi hem halv tolv på natten, och nu orkae jag inte skriva mer! tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback